Make your own story - Reisverslag uit Cajamarca, Peru van RonenAnnet - WaarBenJij.nu Make your own story - Reisverslag uit Cajamarca, Peru van RonenAnnet - WaarBenJij.nu

Make your own story

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg

21 November 2014 | Peru, Cajamarca

We see your reactions

  • 21 November 2014 - 10:16

    Patricia:

    hoi Ron en Annet,

    Ik heb zojuist eens ingelogd op jullie avonturensite. en het eerste wat ik zie: het voetenfilmpje van Ron. Ik maak eruit op dat jullie een heerlijke ontspannen reis hebben. Ga jullie andere verhalen dit weekend ook lezen. Lara vond het ook heel grappig. Hier alles oke: vannacht voor het eerst vorst, dus Tonio kon vanmorgen de autoruiten krabben...
    Liefs
    patricia

  • 24 November 2014 - 14:50

    Caroline:

    Hallo Ron en Annet,

    Leuk om jullie reisverslagen te lezen en te zien dat jullie genieten. Die bijna dood ervaringen in de bus herken ik ook van onze reis in Mexico en in Peru. Inhalen vlak voor de bocht.... Vaak zag je dan ook de busjes die het niet gered hadden in het ravijn liggen. Ik wacht dan ook vol spanning op het volgende reisverslag om te horen wat jullie allemaal meemaken.
    Geniet ervan!

    Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Nov. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6151

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 27 Januari 2015

Ron en Annet in Zuid-Amerika

01 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: