Herfst in Arnhem - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van RonenAnnet - WaarBenJij.nu Herfst in Arnhem - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van RonenAnnet - WaarBenJij.nu

Herfst in Arnhem

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2014 | Nederland, Arnhem

Vanmorgen naar Utrecht gereden en opeens het besef dat we volgende week in Ecuador wakker worden. We gaan het gewone en vertrouwde doorbreken, yeah we doen het weer. Er is nog veel te doen voor vertrek zondag 2 november. De rugzak is half gepakt, de taalcursus Spaans gevolgd tot les 5, boek 1, de mailing voor deze blog onder constructie. Wie ons wil volgen, welkom! Saldudos, Annet en Ron

  • 29 Oktober 2014 - 23:09

    :

    Ok ik hoor dat er reacties zijn maar ik zie ze nog niet. We kunnen thuis nog even oefenen...

  • 06 November 2014 - 21:37

    Thila Berntsen:


    Verre reizigers
    Groet van ons. Eerste bericht ontvangen
    Goede aankomst en op weg naar Galapagos
    Er moet nog een bericht zijn ,zegt Mathijs
    Ik zoek me suf....... Ik blijf oefenen!!
    Alles goed ? Is zo,n schildpad de reis waard??.
    Kun je geen foto,s nemen???nee toch?
    Zal ,t wel niet goed gesnapt hebben van een snoertje!?
    Wij waren bij Hetty. By train. Gezellig ,mooi weer
    Foto,s van Berlijn , wandeling
    Nu thuin en rust Ma naar Arnhem
    Vergeet lekker alles en maak het goed samen
    H.enTh.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Nov. 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 6133

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 27 Januari 2015

Ron en Annet in Zuid-Amerika

01 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: